Legea cauzei si a efectului .Legea karmei

loading...
5887_1Aceste adevaruri au fost date de invatatorul spiritual fratele Emanuel, heruvimul intelepciunii divine, prin Gabriele din Wurzburg.
 
Lumea si acest pamint exista ca urmare a cauzelor ce s-au nascut odata cu caderea unora din copiii lui Dumnezeu.
Cel care actioneaza impotriva vietii si a legilor Domnului creaza vibratii negative; cu alte cuvinte, vibratiile inalte se degradeaza in vibratii inferioare si se transforma intr-o cristalizare corespunzatoare.
Aceste vibratii joase, degradate sunt numite de catre om ”materie”. Deoarece aceste vibratii au o frecventa de unda scurta, au luat fiinta timpul si spatiul. Prin aceste frecvente schimbate, care au rezultat din transformarea in vibratii inferioare a fortei divine superioare si care, in decurs de miliarde de ani, s-au limitat tot mai mult, a luat fiinta forma rigida, pe care Spiritul o numeste si structura eterica densificata.
Forma aceasta a devenit, de-a lungul miliardelor de ani, tot mai inerta si, de aceea, a creat distantele in timp si propriile etaloane de timp si greutate. Aceasta forma rigida, omul, calculeaza in ani lumina si priveste totul la distante indepartate.  Prin aceasta ingustare a eului omenesc au luat fiinta tari, orase, comune, sate, strazi, drumuri, vehicule aeriene si terestre de tot felul iar, acum sateliti si nave spatiale. 
Prin aceste ingradiri si datorita conceptiei despre distante nu a existat intre oameni nici unitate si nici fraternitate; ei au devenit straini unii altora. Aproapele a devenit un strain. Din cauza acestor instrainari au luat nastere guverne, diferite limbi, obiceiuri, moravuri si religii. Umanitatea a creat si creaza distante in sanul ei, impiedicandu-i pe oameni sa se intalneasca in prietenie si fraternitate si ridicandu-i, cel mai adesea, pe unii impotriva altora, ca straini si dusmani.
Chiar si in sanul oraselor, satelor si comunelor exista inca delimitari: familiile. Fiecare are numele lui de familie si proprietatea lui, pe care o delimiteaza cu grija si o considera teritoriul sau. In plus, exista cele mai variate categorii de oameni. Unul este bogat, are multa avere si o infatisare corespunzatoare; altul este sarac si-l invidiaza pe cel bogat. Dar si el se delimiteaza si isi numeste mica sa avere ca fiind ”proprietatea lui”. El o supravegheaza la fel ca bogatul, deoarece fiecare crede ca ar trebui sa isi pastreze individualitatea fata de celalalt. La fel procedeaza agricultorul fata de muncitor si conducatorul unei intreprinderi fata de subalternii sai. Fiecare se simte in rolul lui independent si autoritar. Religiile si castele au conducatorii si membrii lor. Este rar ca unul sa intinda mana celuilalt deoarece fiecare crede ca ar trebui sa-si pastreze specificitatea si prestigiul lui. Astfel, fiecare om  crede ca ar fi unic fata de celalalt, fiecare fiind impotriva fiecaruia.
Prin aceasta limitare, care a antrenat o gandire gresita, s-au nascut nu doar dusmanii intre tari ci s-au declansat si se declanseaza, adesea, razboaie precum si o cruzime nespusa. Atat in interiorul familiilor cat si intre familii este discordie, adesea chiar ura si dusmanie ce duc, in multe cazuri, la omor.
Marea Lege universala a lui Dumnezeu in care fiecare copil al lui Dumnezeu este fiinta vesnic existenta si egala in fata Lui nu este practicata nici in religii si nici in secte si caste. Peste tot unde priveste omul, el vede ingradiri si inchideri ingustate. Nimeni nu are ceva de spus celuilalt, fiecare combate pe fiecare. Daca nu cu cuvinte si arme exterioare, atunci adesea cu arme invizibile, care sint la fel de periculoase si false, cu sentimente si ganduri negative.
Prin astfel de vibratii invizibile, omul isi leaga sufletul de aceasta lume. Doar cind sufletul si-a parasit casa din carne si oase, fiecare sentiment, fiecare gand, fiecare cuvant si fiecare fapta se afla deschis in suflet si este, prin urmare, vizibil pentru celelalte fiinte. Dar, frecvent, aceasta transparenta exista, deja, in haina pamanteasca, chiar daca intr-un mod diferit fata de imperiul sufletelor. Marele numar al bolilor, grijilor, loviturilor sortii, nevoilor, necazurilor, lacomiilor, urii, invidiei si dusmaniei, dar si al razboaielor si crimelor este efectul cauzelor create in trecut.
Cel care se intereseaza de legea karmei, trebuie sa creada, fara indoiala, in renasterea sufletului intr-o haina pamanteasca. Deoarece karma, vina sufletului, ia fiinta doar prin cauze create in incarnarile anterioare ale sufletului, prin gandire si actiune indreptate impotriva legilor spirituale.
Acest pamint este scoala tuturor copiilor cazuti si impovarati ai lui Dumnezeu. Fiecare suflet primeste ocazia sa lichideze vina sufletului in timpul cel mai scurt, in spatiu si in timp. Acest loc de curatire de pacate in care sufletul primeste posibilitatea sa se purifice mult mai repede si mai usor a fost creat de Isus Christos, Mantuitorul omenirii si Fiul Primul Contemplat si Primul Nascut al lui Dumnezeu prin fapta Sa induratoare, pentru ca, inainte de mantuirea sufletelor, pamantul era punctul de sprijin al ierarhiei satanice. Prin actul Sau de mantuire, Fiul lui Dumnezeu, nu doar ca a lasat un semn vizibil ca Isus din Nazaret, invatandu-i pe oameni iubirea, ci a si trait-o ca percursor si aratandu-le, astfel, ca, prin realizarea celei mai puternice porunci, porunca iubirii, fiecare suflet isi va regasi drumul, inapoi, spre casa parinteasca.
  Misiunea Sa, ca Mesia, are o semnificatie mult mai profunda decat a demonstrat-o viata publica a nazarineanului Isus. Actiunea Sa ca si Coregent al cerurilor a fost hotaratoare. Isus Christos, Coregentul cerurilor este activ ca Spirit omniprezent in cele patru atribute care sunt si calitatile lui Dumnezeu si care poarta atat Creatia cat si sufletele. El a intarit aceste componente ale mostenirii Sale care, pornind din Soarele primordial, radiaza in intreaga existenta. Astfel, dupa fapta Sa de mantuire, razele Sale salvatoare au putut curge mai puternic in toate sufletele cazute si impovarate. Sufletele au primit, in acest fel, puterea necesara de impingere pentru a urca, din nou, catre viata eterna cosmica. Cand Fiul lui Dumnezeu a ales sa se incarneze, intreaga creatie a caderii I s-a opus. Toate sufletele cazute, atat in regiunile satanice (numite, astazi, planurile de purificare) cat si pe pamint s-au indreptat impotriva Fiului lui Dumnezeu. Christos a invins, in haina pamanteasca, aceste puteri negative conjugate raspunzand nu cu ura, invidie si dusmanie ci cu iubire si indurare. Prin aceasta fapta a Mantuitorului, Spiritul lui Christos traieste si activeaza in toate sufletele, atat in oameni cat si in cei dezincarnati ca scinteie a Mantuirii. Prin aceasta sunt readuse toate sufletele -atit ale oamenilor cat si a celor dezincarnati- la scanteia initiala, la Nucleul Central.
Aceasta inseamna, asadar, ca Isus Christos, Fiul lui Dumnezeu, conduce toate sufletele la Lumina primordiala, la uniunea cu Dumnezeu, Tatal etern. Deoarece scinteia Mantuirii lui Christos este mai activa in sufletele incarnate pe pamant, aici este locul de gratie, ceea ce presupune posibilitatea de curatire a sufletelor intr-un timp mult mai scurt decat in planurile de purificare. Un suflet poate sa ajunga, pe pamant, mult mai repede inapoi, in Imparatia vietii, daca recunoaste drumul purificarii si se supune legilor Domnului, le indeplineste si se caieste. El face aceasta mult mai repede decat omul trandav, care traieste doar in automatismele sale de zi cu zi si se uita doar spre aceasta lume si spre luminile ei inselatoare. O asemenea viata pamanteasca, orientata numai asupra materiei, este o risipire a timpului si o proasta utilizare a energiei. Un asemenea suflet, dupa aceasta drumetie pe pamant, se va incarna din nou si din nou va merge pe cararea materiala, pana cand se va trezi si va urma calea luminii interioare. Deoarece omenirea a devenit nestiutoare fata de aceste legi -din cauza legaturilor clerico-dogmatice- ea nu intelege sensul profund al vietii ei pamantesti.
Multi oameni il acuza pe Dumnezeu, pe Domnul nostru, pentru bolile si insuccesele lor, pentru lovituri ale sortii de diferite feluri sau pentru saracie, mizerie, agresiuni din partea altora, pentru certuri si dezbinari in familie, pentru divorturi si multe altele, pentru toate cele care sunt aruncate pe mal de marea cauzelor si efectelor auto-create. Mai devreme sau mai tarziu, se nasc efectele tuturor cauzelor. Nici un suflet nu poate evita sa recunoasca, mai devreme sau mai tarziu, cauzele provocate de el si sa le regrete, pentru ca mana lui Dumnezeu lui Dumnezeu, prin Isus Christos, Mantuitorul, sa poata interveni. Indiferent daca sufletul se afla in haina pamanteasca sau in imperiile sufletelor, fiecare cauza isi gaseste ecoul, mai devreme sau mai tarziu.
Dumnezeu este infailibil si sfant. Dar nici un om nu este infailibil si sfant. Singurul Sfant si Absolut nu a trimis copiilor Sai cauze. Fiecare suflet care a actionat si actioneaza impotriva Legii Domnului, a creat si isi creaza, el insusi, cauzele. Omul stie ca fiecare actiune este urmata de o reactiune sau ca fiecare cauza este urmata de un efect. Isus Christos a spus: ”Ceea ce semanati, veti recolta!” Din aceasta se poate intelege ca este gresita afirmatia, care n-a fost revelata de Dumnezeu niciodata, conform careia Dumnezeu ar fi un Dumnezeu care pedepseste!
Dumnezeu, Tatal nostru, nu condamna si nu pedepseste. Dumnezeu, Tatal nostru, permite doar ca efectele legitime sa urmeze cauzelor create de om, astfel incat copilul Lui sa se poata recunoaste, mai devreme sau mai tarziu, si sa regrete pentru ca datoria sufletului sa se micsoreze, sa devina mai usoara si, in final, sa dispara.
Dumnezeu, Tatal nostru, este un stapan iubitor, care este departe de pedepse si condamnari. Omul este cel care tine in mainile sale biciul – care intr-o buna zi il va lovi – bici reprezentat de senzatiile, gandurile, cuvintele si actiunile sale negative.
Cum ia fiinta un pacat sufletesc, o karma, si care este manifestarea exterioara?
In oceanul cauzelor, exista o asemenea finete in nuante incat nu voi incerca, aici, sa le descriu amanuntit. In aceasta scriere as vrea sa dezvalui doar unele cauze, modul in care ele se construiesc si rezonantele provocate de ele. In masura in care este vointa lui Dumnezeu si in masura in care sora noastra, care primeste revelatiile, are timp la dispozitie pentru aceasta, voi da, intr-o scriere mai detailata, revelatii amanuntite despre multiplele cauze karmice si efectele lor.
As vrea, acum, ca exemplu, sa evoc un caz, pornind de la oceanul de cauze posibile.
Un om il fura pe aproapele lui. Totul depinde, acum, de motivul si gravitatea acestui act. Daca hotul a sustras sume mari de bani si a furat de la oameni care au nevoie de fiecare banut pentru subzistenta, atunci este posibil ca hotului sa ii lipseasca, intr-o viata viitoare, un deget sau o mana, daca fapta sa reprezinta o reala gravitate.
Daca un hot a ucis un alt om pentru a-i lua bunurile sau banii, atunci este posibil, ca intr-o viata urmatoare, sa ii lipseasca un brat sau, eventual, va trebui sa suporte durerile celui pe care l-a ucis. El va trebui sa sufere frecvent si grav de anumite boli precise. Asa cum am revelat, deja, exista mai multe cauze care pot apasa, mai mult sau mai putin greu, in functie de importanta incalcarii Legilor lui Dumnezeu.
Sa nu cauzezi nici o suferinta aproapelui tau, deoarece tot ce este impotriva Legii lui Dumnezeu, iti impovareaza corpul spiritual si, mai devreme sau mai tarziu, si corpul fizic.
Daca in familia ta exista, printr-o greseala a ta, dezbinare, si iti parasesti sotia sau sotul, pentru a te casatori cu o alta sau un altul, atunci, in viata urmatoare, va trebui sa faci fata unei sorti similare.
Daca esti un om politic si dai ordine pentru productia de arme care, mai devreme sau mai tarziu, sunt folosite ca arme de razboi si aduc suferinte si moarte pentru multi oameni si multe animale, atunci sufletul tau se va impovara, conform karmei colective cauzate de el, subiect asupra caruia voi reveni putin mai departe. Este posibil, ca intr-o viata viitoare, sa traiesti, intr-o tara subdezvoltata, ca om care a ajuns pe strada, cersind paine sau vegetand ca lepros.
Deoarece fiecare actiune este urmata de o reactiune.
Daca esti un preot si iti induci oile in eroare, legandu-le de dogme si forme exterioare, daca le inveti gresit si le conduci pe un drumul exterior, fara a le clarifica despre cauzele care decurg din senzatii, ganduri, cuvinte si fapte negative si nu le conduci spre Acela care locuieste in fiecare suflet, spre Spiritul lui Dumnezeu din fiecare suflet, atunci poti fi sigur ca, in viata urmatoare, vei fi un cersetor, vagabond sau un om care va suferi mult din cauza dogmelor si formelor sau care va trebui sa indure depresii nervoase si sa duca o viata grea in intunecare spirituala si fizica.
Si aici efectele sunt diferite, depinzand de intensitatea si perseverenta cu care cauzele create au fost impuse sufletului.
Cauzele pe care le creaza preotii intra, si ele, intr-o karma colectiva. Aceste cauze colective se transmit celor care au aceiasi dispozitie sufleteasca, mai ales celor care se afla deasupra preotilor, ierarhic vorbind, si care au stabilit si propagat conceptii umane predate ca fiind realitate si parti integrante ale credintei.
Exista multe cauze colective (vina generala). De exemplu, cauzele colective ale vinatorilor –de animale cu blana sau de animale pentru carne- sau a muncitorilor forestieri, cauze colective ale unor familii, confesiuni, secte si grupuri religioase. Exista si cauze colective legate de stat precum si cauze colective ale conducatorilor intreprinderilor.
Prin aceste cauze colective, toti complicii care traiesc sub radiatia unei asemenea karme vor fi impovarati conform gradului lor de participare. 
Cu totul alt efect au cauzele care au fost create de oameni care nu au actionat sub constringerea unei autoritati. Aceste cauze impovareaza doar sufletul individului.
Cum actioneaza cauzele asupra sufletului si cum intra ele in realitatea cosmica?
Toate formele de viata, inclusiv sufletul cosmic, traiesc prin atragerea de forte cosmice. Corpul spiritual al fiintelor pure este microcosmosul in macrocosmos si este in unitate si in armonie cu Infinitul si aceasta pana cind el se micsoreaza si merge spre reincarnare. Prin micsorarea acestui corp eteric si prin prima incarnare, pacatul originar cade pe sufletul incarnat. Este acoperirea amintirii vietii vesnic existente. Din cauza impovararii sufletului care urmeaza sa intre in viata omeneasca, structura magnetica si cosmica, sufletul, se orienteaza asupra influentelor materiale atragand, pe de o parte, toate vibratiile negative omenesti si, pe de alta parte, vibratii spirituale inalte, si anume vibratii pozitive. Aceasta structura flexibila si de vibratie inalta, sufletul, reactioneaza la toate vibratiile.
Acest proces se deruleaza dupa cum urmeaza:
Daca, de exemplu, un om comite un furt, atunci el are, inainte de fapta sa, anumite senzatii si ganduri; cu alte cuvinte, el isi pregateste actiunea. Reflectiile sale in legatura cu actiunea lui intra, mai intai, in aura sa, in lumina sufletului care ii inconjoara corpul. Aura este prima care retine atat negativul cat si pozitivul. Daca furtul se realizeaza, atunci trebuie sa cunoastem gravitatea pagubei sau a suferintei pe care hotul a cauzat-o aproapelui sau. Daca s-a furat doar o bucata de paine sau a fost furat un mar din pomul vecinului, atunci aceasta este o cauza neglijabila, care, desi este inregistrata, este, totusi, din punct de vedere spiritual, neimportanta. Si de aici poate rezulta o cauza considerabila, daca, din punct de vedere vibratoriu, o cauza se adauga alteia, pentru ca multe cauze minore pot, cu timpul, sa dea un munte de cauze care va irumpe sub influenta luminii Spiritului, mai devreme sau mai tarziu, cand karma va fi coapta. Multe cauze mici pot produce, cu timpul, efecte mari. De aceea, este oportun sa reflectam si sa ne analizam, cu intelepciune, toate gandurile si actiunile, chiar daca, la inceput, aceasta pare greu.
Dar daca suntem in prezenta unor cauze considerabile care cauzeaza aproapelui mai ales daune fizice, atunci si intensitatea efectul este corespunzatoare. Daca, de exemplu, un hot ii fura unui om toate bunurile, astfel incat acesta devine sarac si este profund afectat, atunci toate aceste ganduri cad pe hot dar, partial, si pe cel pagubit, deoarece el n-ar trebui sa adreseze injurii aproapelui sau, nici sa ii trimita ganduri rele, chiar daca i-a fost luata intreaga avere. Aceasta actiune are urmatoarea reactiune:
Toate senzatiile si toate cuvintele emise, dar si fiecare actiune, sunt retinute in aura de catre sufletul magnetic, atat la hot cat si la cel pagubit. Aceste cauze care se afla, inca, in  aura, obtin din partea Nucleului Central al sufletului un asa numit timp de gratie.
In timp ce in aura se edifica aceasta datorie, apar forte spirituale intre suflet, corp si aura. Ia nastere, astfel, un vid spiritual care impiedica, deocamdata, ca vibratii pozitive sau negative sa intre in particulele sufletului. In acest timp de gratie, se da hotului, de exemplu, posibilitatea de a repara raul facut. In acest timp de gratie intra in actiune in special constiinta, atat a hotului cat si a celui pagubit. Din Spiritul lui Dumnezeu, care este si Nucleul Central al fiecarui suflet, si de la ingerul pazitor intra in constiinta omului impulsuri legitime care il indeamna la cainta, la marturisire si la reparare. Daca hotul primeste aceste impulsuri ale contiintei si repara raul comis, daca isi cere iertare si isi regreta profund greseala, atunci din aura va fi absorbita o parte din vibratia joasa si anume va fi transformata si dizolvata de Spiritul care actioneaza in suflet. Dar daca cel pagubit nu poate ierta, desi si-a reprimit toate bunurile si a primit scuzele si regretul hotului, atunci va ramane o mica vibratie negativa in aura celui pagubit. Si acesta are timpul sau de gratie si, deasemenea, in constiinta lui vor actiona puterile Spiritului si ale ingerului pazitor. Daca daca cel pagubit nu poate ierta in intregime, desi a reprimit totul inapoi si, in plus, scuzele si remuscarea hotului, atunci timpul de gratie se retrage. Sufletul lui va prelua, in acest caz, in particulele sufletesti, ca si impovarare, vibratia inca existenta. Aceasta are ca efect faptul ca puterea spirituala se retrage, in functie de gradul de umbrire, si, prin aceasta, sufletul se va intuneca si mai mult.  Aceasta inseamna ca sufletul se comprima tot mai mult, sub efectul incapatanarii precum si a gandurilor si actiunilor impotriva legii, invaluindu-se, astfel, tot mai mult in invelisurile sale astrale.
 Daca, insa, modurile de gandire si de actiune ale omului sunt pozitive si daca el poate ierta si uita, atunci aceste invelisuri sufletesti se lumineaza si, eventual, mai tarziu, se dizolva. Fiecare gand, atat cel pozitiv cat si cel negativ, este, mai intai, retinut in aura. Aceasta formeaza, pentru un anumit timp, o protectie pentru suflet. Atat timp cat exista acest vid, omul este incercat de Dumnezeu. Dupa acest timp de gratie, vidul se retrage, si se produce fenomenul urmator: sufletul magnetic preia atat pozitivul cat si negativul. Daca perioada de proba este trecuta cu succes, atunci sufletul va primi doar binele si, prin aceasta, invelisurile sale se vor lumina. Aceasta inseamna ca sufletul, prin intrarea luminii divine, ajunge la o vibratie mai inalta. Aceasta forta vibratorie a sufletului se manifesta si in interiorul corpului, in structura celulara si, la fel, si in aura, care se numeste si lumina sufletului sau oglinda sufletului.
  Cu cat vibratiile unui suflet sunt mai ridicate, cu atat aura lui este mai luminoasa si iradiaza mai departe, astfel incat cu atat mai ocrotit, mai bucuros din punct de vedere spiritual si mai plin de vitalitate si sanatos este omul.
 
Am extras aceste scurte expuneri din oceanul cauzelor si efectelor posibile.
 Acum, inca un exemplu: la nivelul sufletului unui om care planifica o crima si o realizeaza, se petrec fenomene asemanatoare cu cele din sufletul hotului. Mai inai sunt retinute in aura gandurile de omor. In timp ce se formeaza vidul spiritual, se intaresc impulsurile de prevenire atat de la Spiritul lui Dumnezeu cat si de la ingerul pazitor. Daca cel care planifica omorul nu asculta interventia constiintei ci executa omorul, atunci sufletul atrage toate vibratiile provocate prin aceasta fapta. Teama, suferintele si necazurile care apar prin acest act precum si durerea membrilor familiei, cad, mai intai, in aura ucigasului. Cu toate acestea, timpul de gratie se continua. Vidul mai exista inca. Ucigasul are posibilitatea sa recunoasca si sa regrete. Sufletul celui ucis traieste mai departe si se afla in apropierea ucigasului. In cazul in care, in acesta din urma, se trezeste regretul, atunci este posibil, daca sufletul celui ucis il poate ierta imediat, ca in aura lui sa se dizolve o parte din impovarare, dar nu toata. Vina inca existenta a omorului, care eventual consta in soarta celor ramasi in viata, va fi absorbita in structura particulelor sufletesti atunci cand timpul de gratie s-a sfirsit si va fi iradiata prin corpul omului.
  Aici, as vrea sa intru mai profund in descrierea procesului: fiecare cauza cade pe unul din cei sapte centri de constiinta care sunt fixati in corpul omenesc. Acesti sapte centri sunt cele sapte invelisuri ale sufletului. Fiecare gand si actiune, indiferent daca este pozitiva sau negativa, se manifesta la nivelul unuia din cei sapte centri. Prin ganduri si actiuni negative, puterea Spiritului se micsoreaza intr-unul din cei sapte centri de constiinta; aceasta inseamna ca viteza de rotatie a unui centru se micsoreaza, deoarece in el curge mai putina putere spirituala. Aceasta are ca urmare faptul ca si in corp, in structura celulara a omului, de exemplu intr-unul din organele sale ce obtine forta vitala prin acel centru de constiinta, energia spirituala se retrage. Prin reducerea influentei luminii care nu este altceva decit o reducere de energie divina, celulele obosesc si slabesc. Intr-o zi, influenta redusa a luminii se va manifesta printr-o boala, printr-o indispozitie sau printr-o lovitura a sortii. 
In decursul deceniilor, se poate forma o vina sufleteasca, o karma, printr-o actiune negativa repetata mereu in acelasi fel. Adesea, aceasta karma nu iese la iveala in aceasta viata, deoarece inca n-a sosit timpul sau omul inca mai traieste in construirea acestei karme. El inca nu resimte semnele luminii reduse deoarece isi fortifica corpul sau prin bai, cure, mancare sanatoasa, concedii prelungite si altele asemanatoare. Aceasta inseamna ca el nu isi oboseste corpul prea mult, ceea ce da, inca, celulelor sale slabe putin sprijin. Intr-o viata urmatoare vina sufleteasca isi indeplineste, insa, efectul pe deplin. El este, atunci, suferind inca din copilarie sau ii lipseste, de exemplu, o mina sau va fi necesar sa i se amputeze un picior, conform naturii karmei care sta la baza; sau omul trebuie sa suporte o boala de inima sau sufera de mania persecutiei, fiindca, poate, intr-o viata anterioara, a persecutat un om sau a emis fata de acesta, mereu, ganduri si cuvinte negative, astfel incat victima a avut o viata grea, prada fricii si depresiilor.
Este posibil ca un om sa fie omorat de un altul care se afla sub influenta unor suflete astrale si indemnat de catre acestea. Dar cel omorit a desavirsit in viata sa anterioara o crima asemanatoare. Sufletul astral al primului ucis si-a gasit un instrument potrivit pentru a atinge acest suflet. Dar cel care poate fi folosit pentru asemenea scopuri poseda o slaba lumina sufleteasca si, prin urmare, poarta o mare vina sufleteasca care este, poate, bazata pe aceeasi vibratie. De aceea sufletele astrale il pot influenta si folosi pentru scopul lor.
Cum se manifesta karma colectiva?
Cum reactioneaza, de exemplu, karma colectiva a unei confesiuni? Daca un preot nu isi invata oile decat in sensul dogmei, daca el ilustreaza evangheliile, pe care le scoate an dupa an din Biblia sa, numai prin citire cu voce tare sau printr-o predica dar nu pune in practica cuvantul lui Dumnezeu pe care l-a citit sau l-a predicat, atunci aceasta va recade pe sufletul sau. Aceasta vina ia acelasi drum karmic ca cel descris mai inainte. Daca preotul accepta statutele si regulamentele unei confesiuni si le preda credinciosilor sai ca fiind o realitate divina existenta, atunci aceste vibratii, care duc la legaturi, intra in karma colectiva a confesiunii respective.
    Fiecare biserica, grupare religioasa, secta are karma ei colectiva. Acesta ii influenteaza, constant, pe oamenii care activeaza in aceste confesiuni, grupuri sau secte. Cu cat un om creaza mai multe cauze in astfel de asociatii, prin invataturi gresite, cu atat mai mare va deveni datoria sa sufleteasca. Karma colectiva actioneaza progresiv de la cel mai mic membru pana la autoritatea cea mai inalta. Nici unul din cei care se afla in aceasta karma colectiva nu poate transmite vina sufletului unei alte persoane sau unei alte secte. Orice membru al unei asociatii care ii invata pe ceilalti „adevaruri” care contrazic Adevarul etern si ii leaga pe credinciosi de aceasta asociatie, este fixat cu sufletul sau de aceasta karma colectiva care, mai devreme sau mai tarziu, in aceasta viata sau intr-o viata viitoare, isi va face efectul.
Isus Christos a adus si a realizat, intr-o modalitate noua, porunca iubirii. El a fixat criterii care sunt legitime si de aceea imuabile. Nici un crestin nu poate spune ca nu a stiut nimic despre aceasta. Cel care se leaga fara sa se gandeasca de o confesiune sau de o religie exterioara, cel care nu infaptuieste, neconditionat, legea iubirii, contribuie la karma colectiva si va trai, candva, ca suflet, tot in acest colectiv de cauze si efecte, deoarece cine se aseamana se aduna.
Un adevarat crestin intretine doar legatura cu Tatal sau etern ceresc si, prin aceasta, el este liber. De aceea, Isus Christos invata, in Viata Universala, libertatea absoluta si abandonul exclusiv catre Spiritul lui Dumnezeu. Aceasta arata cititorului deschis ce gen de spirit actioneaza in opera Fiului lui Dumnezeu.
Am luat toate aceste exemple karmice, amintite pe scurt, din oceanul cauzelor si efectelor posibile. Dar toate cauzele si efectele variaza deoarece fiecare om gandeste diferit iar motivele lui se bazeaza pe alte fundamente, chiar daca, la exterior, ar parea ca sunt identice. Nici un motiv nu seamana cu altul, chiar daca omul, fiind miop, crede aceasta. La oameni, o crima este intotdeauna o crima. In legea cauzelor si a efectelor nu exista, totusi, consecinte identice, deoarece modul de gandire este diferit de la om la om si fiecare suflet are alta impovarare; aceasta se exteriorizeaza, se traduce prin motive si isi cauta victima, atat in pozitiv cat si in negativ.
Iata un alt exemplu referitor la karma colectiva a vinatorilor: fiecare vanator care vaneaza din placerea de a ucide se face vinovat. Dar exista si deosebiri intre vanatorii care vineaza din placerea pura si, de exemplu, haitasii. Si dintre vinatori, cel care a rapus un animal s-a impovarat mai mult decit cel care nu a atins nici unul. Haitasul se impovareaza putin prin fapta sa. Cel care, insa, a organizat vanatoarea va avea cea mai mare vina sufleteasca.
Toate aceste evenimente intra in karma colectiva si se reflecta in aura si in sufletele acelora care sint legati de acest colectiv de cauze. In urmatoarele vieti, asemenea suflete incarnate isi pot repara partea lor de vina daca in imparatia sufletelor au regretat-o deja. Atunci sufletul in haina pamanteasca va fi, poate, un infirmier pentru animale sau un ingrijitor de animale intr-o gradina zoologica, indeplinindu-si, astfel, misiunea fata de animale.
Dimpotriva, un suflet care nu regreta poate, eventual, in urmatoarea incarnare sa fie calcat de o caruta trasa de animale sau sa fie calcat si omorat de o turma de animale sau sa indure, multi ani, o suferinta cauzata de un virus transmis de un animal sau poate sa devina neputincios. Si in aceasta karma colectiva exista mii de posibile efecte, deoarece, asa cum s-a revelat deja, fiecare om are alte motive, adica o alta karma ce va trebui purtata la un moment dat. 
Si colectivul de cauze al politicienilor este determinat in acelasi mod. Fiecare din cei care participa la diferite cauzalitati, atat la cele positive cat si la cele negative, este asociat cu acest colectiv. Cel care da dispozitie, prin semnatura lui, sa se produca arme pentru a ucide, se impovareaza cel mai mult, daca aceste arme ajung sa fie utilizate. Dar si cei care au contribuit la aceasta semnatura sunt implicati din punct de vedere karmic. Daca aceste arme sunt folosite, indiferent daca ele sunt indreptate impotriva oamenilor sau daca la incercarea lor au trebuit sa sufere sau sa fie omorite animale, vina cade pe cei care traiesc sau actioneaza in acest colectiv de cauze. Mai devreme sau mai tarziu, in aceasta viata sau intr-una din cele care urmeaza, participantii vor suferi de pe urma cauzelor pe care le-au creat. Suferinta lor se va exprima, cel mai adesea, la nivelul hainei lor pamantesti, fiind nevoiti sa traiasca fie ca bolnavi fie ca saraci in tarile subdezvoltate, in colibe pe jumatate darimate sau in state in care razboaiele si epidemiile ii chinuie pe oameni si ii arunca in frica si groaza.
Am luat si aceasta revelatie din oceanul cauzelor si efectelor ce sunt diferite de la un caz altul.
Toate aceste colective de cauze si efectele rezultate din ele sunt valabile atat pentru autoritatile civile cat si pentru cele religioase si pentru adeptii lor, pentru secte si pentru toti cei care cultiva spiritul de grup. Ele sunt valabile si pentru muncitorii din paduri si pentru padurari, deoarece natura, deasemenea, traieste si simte. Aceste colective de cauze se aplica si pentru vinatori, dupa cum am expus, si pentru toti cei care actioneaza impotriva Legii Domnului.
Atit maturizarea vinei cat si construirea efectelor activitatilor pozitive, iluminarea sufletului, se petrec, totdeauna, pe aceeasi cale. Mai intai, evenimentul se fixeaza in aura, apoi este preluat in suflet si de aici, este radiat de acesta prin corp.
Cu cat lumina sufletului este mai mica intr-un corp omenesc, cu atat acesta este mai predispus la imbolnavire, la accidente, lovituri ale sortii, etc. Daca, de exemplu, unii centri de constiinta sunt foarte depolarizati sub efectul activitatilor negative, atunci se poate ca, in urmatoarea incarnare, puterea vitala spirituala sa nu fie suficienta pentru a mentine existenta a doua picioare sau a doua brate si unul din aceste membre sau ambele sa trebuiasca sa fie amputate in urma unei boli. Dar este posibil ca un copil sa se nasca deja atrofiat, deoarece puterea eterica nu a putut forma corpul in intregime, lumina sufletului fiind prea slaba.
Desi un suflet se incarneaza numai dupa nasterea copilului, sufletului i se dau, deja in timpul maturizarii embrionului, diferite posibilitati de a exercita o influenta asupra acestuia din urma. La primul strigat al nou nascutului, sufletul se uneste cu corpul fizic. Nici o incarnare nu seamana cu o alta, asa cum nici nasterea unui copil nu seamana cu nasterea altuia. As vrea sa descriu, pe scurt, doar doua din multele posibilitati care apar cand un suflet merge spre incarnare. Pentru a intelege mai bine cele expuse, omul trebuie sa stie ca in Legea lui Dumnezeu este spus: ”ceea ce  se aseamana se divina”.
Daca samanta barbatului este purtata de lumina iar sufletul mamei nu este prea incarcat, atunci se va incarna un suflet doar putin impovarat.
Dar daca samanta tatalui vibreaza extrem de negativ si sufletul mamei este, la fel, foarte incarcat, atunci se va incarna un suflet aflat in rezonanta cu frecventa de vibratie a mamei. Daca la un suflet care merge spre incarnare, vina sufleteasca este gata sa curga, atunci ii este posibil acestui suflet sa predea devreme, omului in formare, aflat inca in stadiul embrional, o parte din vina sufleteasca care curge. Prin aceasta se sustrage embrionului putere. Prin aceasta, greutatea sufletului este mai mica, dar copilul poate sa se nasca cu atrofii sau suferind. Atat timp cat vina sufleteasca este incapsulata intr-un suflet impovarat cu vina, acesta nu poate preda embrionului o parte din vina sa.
Daca la femeia gravida o vina sufleteasca se revarsa in corpul ei, atunci se poate ca un suflet incarcat, ce se incarneaza si la care apare o vina sufleteasca, sa primeasca, dinspre sufletul mamei embrionului, o parte din senzatiile sufletesti dureroase, aparute din cauza curgerii vinei sufletesti. Fiecare suflet foarte impovarat si a carui vina curge se bucura daca poate sa transmita o parte din ea unui al doilea corp. Daca doua corpuri, trupul sufletesc si cel fizic sunt purtatorii pacatului sufletesc care curge, atunci aceasta este o usurare pentru suflet. Dupa cum se stie, doua forme de viata poarta totul mai usor decit una singura. De aceea sufletele incarcate se straduiesc mereu sa se incarneze ca sa poata transmite o parte din vina sufleteasca asupra corpului fizic. Daca un om se naste cu suferinte cardiace sau pulmonare, atunci este posibil ca in viata anterioara sa fi baut prea mult, sa fi fumat mult sau sa fi facut ambele.
In oceanul cauzelor si efectelor aceste consecinte sunt foarte diferite.
Daca omul este orb si surd, atunci este posibil ca el, in vietile anterioare, sa fi vazut si redat mai departe, altora, multe fenomene in mod gresit sau poate a ascultat opinii carora le-a dat curs, desi a recunoscut ca acestea sunt gresite, preferand, insa, avantajele egoiste unei actiuni legitime. 
Si la oameni cu tulburari psihice pot exista multe cauze. Ei au fost, poate, in viata anterioara alcolici sau sclavi ai unor pofte excesive, risipindu-si, intre altele, viata prin sexualitate excesiva sau au cauzat altuia, prin lovituri brutale, o leziune a creierului. La bolnavii psihici mai ales, centrii de constiinta sufera, adesea, din cauza delapidarii si a utilizarii gresite a energiei. In cazurile mai usoare, in loc de o boala mintala datorata poftelor sexuale excesive din trecut, poate exista o atingere sau o mutilare a organelor abdomenului inferior.
Toate aceste scurte revelatii nu pot fi aplicate la un anume individ, deoarece fiecare cauza are un alt canal de unde vine si prin care curge.
Aceste revelatii scurte au ca scop sa serveasca umanitatii drept avertisment general pana cand va veni timpul sa dau revelatii mai detaliate prin copilul uman prin care vorbesc.
 
Aceste adevaruri au fost date de invatatorul spiritual fratele Emanuel, heruvimul intelepciunii divine, prin cuvantul interior.
Un salut in Dumnezeu.
Gabriele din Wurzburg este un mistic contemporan din Germania. Ea este in serviciul lui Dumnezeu de peste 35 de ani. In aceasta perioada a dat mii de revelatii ale lumii divine, in lumea intreaga. Nenumarate carti, brosuri, DVD-uri, traduse si difuzate in toata lumea, au fost date prin ea. Astfel, Spiritul a revelat oamenilor, copiilor Sai, adevarul, in masura in care ei il pot intelege.
Nota admin: Informatii foarte interesante pe care ,in mare parte, le cunosc din alte surse.Pot spune ca nu rezonez in totalitate cu ele,insa daca as fi trunchiat partile care nu sunt in acord cu interiorul meu,s-ar fi denaturat mesajul si ar fi fost si mai dificila intelegerea lui.
De aceea ,rog ca fiecare sa ia din tot ceea ce citeste(indiferent de numele autorului)  ,ca fiind adevar,acele parti care sunt in consens cu simtirea interioara proprie.Fara sa stiu ca Buddha[ Sa nu crezi nimic din ceea ce ai citit sau ai auzit,chiar daca am spus-o eu,daca nu este in acord cu propria ta gandire si cu propriul tau bun simt” . ~Buddha] a facut un indemn in acest sens,eu tot timpul m-am ghidat dupa ceea ce interiorul meu accepta.
 
Loading...

Lasă un răspuns